O zabiegu

Zabieg trychologiczny Intraject pozwala na podgrzanie tkanek do ok. 40 – 45 st. C, co znacznie przyspiesza podziały komórkowe. Efektem przyspieszenia podziałów komórkowych jest zahamowanie wypadania włosów, wzrost nowych włosów i przyspieszenie całego procesu ich odrastania. Zabieg daje nam możliwość przeprowadzenia kilkuset tysięcy kontrolowanych mikronakłuć i tym samym wzmocnionego pobudzenia cebulek włosowych.

W zabiegach trychologicznych kładziemy bardzo duży nacisk na postępowanie diagnostyczne dotyczące przyczyn utraty włosów, m.in. w oparciu o wywiad pacjenta, badania laboratoryjne, jak również diagnostykę obrazową z użyciem specjalistycznej kamery trychologicznej. Diagnostyka obejmuje wszystkie obszary owłosionej skóry głowy, zarówno zdrowej, jak i objętej procesem chorobowym oraz opuszek włosowych wraz z trzonami.

Jak przebiega zabieg

Zabieg jest komfortowy, podczas zabiegu pacjent odczuwa delikatne kłucie oraz ciepło.

Zabieg powtarzamy 4-6 -krotnie co 4-6 tygodnie

Czas trwania zabiegu: 60 min.

Jak pielęgnować skórę po

Pierwsze efekty widzimy dopiero po kilku miesiącach, ze względu na naturalny cykl wzrostu włosa.

• ciąża i laktacja
  • hemofilia, zakrzepica, zapalenie żył, nadciśnienie, niedociśnienie
  • rozrusznik/niewydolność serca
  • metalowe implanty w miejscu zabiegowym